Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslíte tunel-tunel Blanka...jo tak to jo

0 0
možnosti

Pokud porovnám rychlost stavby obou tunelů a technickou vybavenost ražby, pak se mi to jeví, že jsme udělali krok zpět. Proč krok zpět? Je naše dnešní společnost o tolik horší?

:-)

0 0
možnosti

Přiznám se, že vůbec nechápu proč srovnáváte tak rozdílné stavby. Asi tunel jako tunel. Navíc v době kdy vznikal první vinohradský tunel, byly úplně jiné priority. Tou byla pouze rychlost. Kolik dělníků zahynulo se raději nikde nepřipomíná. U Blanky to byl jeden člověk. Pochopitelně je to smutné, ale dříve bývalo mrtvých daleko víc. Za další stavba nesmí rušit noční klid. To je další nevýhoda. Dále došlo několikrát k přeložkám tramvajového tělesa a některých komunikací. Za další byly postaveny dva mosty, které zdánlivě s Blankou nesouvisí. Přirozeně bylo potřeba brát ohledy na městkou zástavbu. Tunel je poměrně mělký, zato velmi široký, takže jeho vybudování bylo dost náročné. Pochopitelně v průběhu výstavby docházelo ke změnám v plánech... Což je lepší, než pak něco předělávat. Tunel Blanka mohl být zprovozněn (nikoliv postaven) min. o rok dřív, ale bohužel se tak nestalo. Možná mohl být o nějakou miliardu levnější. To ať určí soud. Důležité ale je, že byla postavena část vnitřního okruhu a snad se jednou propojí oba konce. Pak už nikdo nebude říkat, že ten tunel nikam nevede, což i dneska je blbost.

3 0
možnosti

Důvodů neporovnatelnosti uvádíš dost, ale...?

0 0
možnosti

Nerozumím tomu pichlavému tónu. Blanka pražské dopravě pomůže, na Severu a není a možná ani nikdy nebude vnější dálniční okruh, tedy je to způsob jak Prahu rychle ze severu na západ projet, vyhnout se centru.

Ano, je o dost dražší, než musela být, ale už prostě stojí a díky za to. Narozdíl od vás doufám, že podobná slavnost, kdy se bude v Praze otevírat nějaká potřebná dopravní stavba, ještě bude.

3 0
možnosti

Já nemám nic proti dobře odvedené práci a proti tomu, aby nejenom v Praze vznikaly nové užitečné stavby. Pouze se mi tento způsob tunelování moc nezamlouvá.

1 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,22
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.