Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jojo, založit, poznamenat a ukázat v dějinách umění...jako doplnění knížek,moc zdravím, Pavle.R^

0 0
možnosti

Děkuji. Ale větší kouzlo než jakékoliv vyprávění má místo samé. A nejlepší když je tam člověk skoro sám, jak se to podařilo nám.

0 0
možnosti

Pekny clanek, jen s temi obyvateli jste to trosku prehnal. 60000 lidi se nevejde do 22.000 m. Leda tak pri nejake demonstraci, telo na telo.

0 0
možnosti

Děkuji za upozornění. Napsal jsem tam o jednu nulu navíc. Již jsem to opravil.

0 0
možnosti
Foto

Diky za pekny clanek. Knossos jsem navstivil a o minojske kulture neco vim. Presto jsem se dozvedel pro mne neco noveho.

0 0
možnosti
Foto

Miluju Řecké báje a pověsti,a ty fotky jsou jako příjemný bonus:-)R^

0 0
možnosti

J24a58r11a 64R87a78n42k

18. 12. 2015 20:56

Naktera mista neznam a diky Vasim blogum, z kterych si delam kopie a ukladam, mam program na "bucket list"R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS