Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěknéR^ V dubnu tam máme plánovaný výlet, už se moc těším a díky za ukázku :-)

1 0
možnosti

Chci ještě pokračovat v psaní o Kutné Hoře, ale nevím, zda něco stihnu do dubna.

0 0
možnosti
Foto

Skvělé, děkuji, kašnu jsem viděla i naživo, je zajímavá a Vám děkuji jednak za zastavení se vzpomínkou, jednak za poučení.

Jo...a ta polovina osmičky mne normálně dostala, vůbec netuším, že se toto kdykoliv používalo.R^R^

1 0
možnosti

Děkuji. Já jsem tam také stál bezradně a zkoumal ten nápis. A "polovina osmičky" by mne vůbec nenapadla.

1 0
možnosti

Děkuji, snažím se, baví mě to.

1 0
možnosti
Foto

Velká karma, potěšil jste mě s článkem, při studiích jsem vedle té kašny bydlel, ale nejvíc jsem se toho dozvěděl od vás. R^

1 0
možnosti

Takže jste studoval proslulou Elektrotechnickou průmyslovku?

0 0
možnosti
Foto

R^za rozluštění datace... a vůbec;-)... textík, foto potěš duši... jak se na Liprta sluší:-)

2 0
možnosti

Děkuji za krásné hodnocení, ale verše si zaslouží úžasné Hory Kutné a ne já.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,18
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.