Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

J84a83n 44S27t95i44f28t67e10r

13. 2. 2016 16:31

Jako bývalý kutnohorák, kterého osud zasel (čti komunisté vyhnali) do ciziny, jsem velmi vděčný za obsáhlé a informativní popisy i za krásné obrázky. R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, jo, jsem ráda... já se dovnitř - považ - dvakrát nedostala. Mrzí mi jen, že tu nemáš portál... to je moderna jako blázenR^R^:-)... blbě se fotí z ulice co? zdravím

1 0
možnosti
PL

Je mi jasné, že tam mám nezvykle málo fotografií zvenku, ale kolem je továrna, zástavba a také tam parkovaly nákladní automobily. Prostě se mi žádný pohled nezamlouval.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS