Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, to jsem se tam naplavala:-)měla jsem ho ráda i v únoru, třeba já po bradu ve vodě a na vlasech porce čerstvě napadaného sněhu:-)

0 0
možnosti

Přesně tak, zimní koupání tam mělo opravdu své kouzlo.

0 0
možnosti

Bohužel. Thermal a "jeho" bazén je jen dalším důkazem nekompetentnosti "mocných". Skoro se chce říct, že chamtivost a stále kvetoucí blbost vede......Nejhorší je ta bezmoc.

0 0
možnosti

Hezky řečeno R^ Akorát Ti, kterým je to určeno, to neradi slyší a určitě si nic takového nepřipouští.

0 0
možnosti
Foto

to je prostě tak staršná škoda... nechápu to, nechápu, jako dítě s rodiči ... zážitek, neváhali jsem tu relativní dálku jet několikrát... je mi to líto...

tak díky za tu krásnou fotku s tím výhledem:-)

3 0
možnosti

Chodím se tam často rozhlížet, jelikož jednoho dne to určitě oplotí a už nebude vidět nic.

0 0
možnosti
Foto

... škoda ho :-/. Ráda jsem si tam chodila zaplavat a výhled z něj byl neopakovatelný.

5 0
možnosti

Výhled naštěstí zatím ještě zůstává. R^

1 0
možnosti
Foto

Jezdívala jsem tam závodit (ploutvové plavání a rychlostní potápění) na Velkou cenu Karlových Varů. Bývalo to v květnu, evropská účast, skvělá atmosféra i díky poloze bazénu, banket v hotelu Thermal.....Škoda jak to dopadlo.

5 0
možnosti

Děkuji za vzpomínku. :-) Vzhledem k délce a hloubce bazénu se tam konaly různé závody, já pamatuji například akvabely. Dnes máme sice "slavné" bazénové centrum za velké české i evropské peníze, ale pouze délku 25 metrů a hloubku do 2,8 metru.

3 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.