Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

kdyby to šlo přijít k hotovému R^:-)

0 0
možnosti
JP

J60o35s98e11f 76P36o59t39r

4. 5. 2016 19:16

Holanďané jsou v první řadě neobyčejně pracovití, svědomití, při práci myslí, na rozdíl třeba od Čechů, kteří o práci dovedou mluvit, šikovně se jí vyhýbají, podvádějí, ale chtějí co největší benefity. Že je tomu tak, dokazuje ten rozdíl!

0 0
možnosti
PL

Nestačil jsem sice místní lidi více poznat, ale bylo tam hezky a příjemně.

0 0
možnosti
Foto

Panebože....to je krása...R^

0 0
možnosti
PL

Děkuji moc. Já ale nejsem Pánbůh. Mé jméno je Pavel.

0 0
možnosti

To je zase krásný blog. Textem i nádhernými, téměř voňavými fotkami! Díky!:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Krásné, byla jsem tam - a viděla to... Holanďané milují květiny, milují svoji zemi s větrnými mlýny (protkanou kanály), váží si historie i tradice, pečují o památky, nezapomínají na své slavné umělce - a jiné významné osobnosti. (Všichni mají svá muzea a galerie). Měli bychom si z nich vzít příklad. Díky za článek i fotografie z parku Keukonen. R^ Karma. :-)

0 0
možnosti
PL

Děkuji. Také mě se líbilo v této zemi a nejenom kytičky.

0 0
možnosti
Foto

Jé, tam jsem byla. Na to, že mě kytky moc neberou, jsem si to užila.:-)

0 0
možnosti
PL

Také já jsem tam jel jako nepříliš velký obdivovatel květin, ale předčilo to mé očekávání.

1 0
možnosti
VV

Diky za reportaz. Byvaly doby, kdy se cestovat nedalo. Ale za pulhodinku autobusem do Pruhonic jste Mohl shlednout nespocet nadhernych tulipanu vypestovanych tamnim vyzkumnym ustavem.

1 0
možnosti
PL

Máte pravdu. V Průhonicích i na jiných místech u nás je také krásně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,24
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.