Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc děkuji! Už se na místa, která popisujete, asi nikdy nepodívám, ale moc rád to pročítám. Karma jako vždy. Akorát si opravte: široké vrstvy ...se inspirovaly ... a odmítly .. To neberte prosím jako kritiku, prostě mi to padlo do oka. R^R^R^

0 0
možnosti

Děkuji za přečtení i opravu. Vůbec se nemusíte omlouvat a můžete chyby dál hledat.

A to se vždy tak snažím, abych neudělal chybu. A stejně se občas vloudí.

0 0
možnosti
Foto

No... a já vlastně přijdu s Tebou vždycky na to, že tu ,,školu,, mám vlastně ráda.

R^R^R^

Na Klobouku probíhalapřed dvěma lety svatba mé příbuzné... já tam být nemohla,ale fotky byly krásné...

Tvoje povídání mi do skládanky,,pročklobouk,, chybělo. :-)V

0 0
možnosti

Díky,karma.Obec pod Kloboukem se nejmenuje Špáňov ale Spáňov.

0 0
možnosti

Děkuji, hned opravím.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za "desetiminutovku z českých dějin", už bych si to opakování měla udělat celkové. A karma.

0 0
možnosti

Děkuji, ale rozhodně si nedělám ambice vyučovat dějiny. Pouze mne to místo zaujalo a tak jsem se podíval na nějaké informace.

1 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.