Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nyní o prázdninách se 2 vnučkama prošel K.H, za týden s dalšíma vnukama ( hlavně stříbrný dvůr, kostely atd.).V K.Hoře jsem byl 4 roky na průmce, a nějak mně utkvěla z té doby věta : Jaroslav Vrchlický-hov.no smrdí navždycky. Mohl by autor potvrdit nebo odmítnout autetičnost této věty ?

0 0
možnosti

Přečetl jsem si. HezkéR^

0 0
možnosti

Místopisné informace jsou pro mne většinou nové a zajímavé. O životě Vrchlického jsem kdysi dost psal, věru nebyl šťastný a manželství s dcerou Podlipské se hodně nepovedlo! Dvě z jeho tří dětí jeho nebyly a to asi nepotěší nikoho.:-(

0 0
možnosti

Děkuji. Zajímavé informace.

0 0
možnosti

Kutnou Horu mám ráda a často se tam vracíme, nejen díky úchvatné gotice, která městem prolíná, moje srdcovka je chrám Nanebevzetí Panny Marie ... cesta kolem Vrchlice ve stínu mohutných stromů a brouzdání vodou s botkami v ruce a pak znovu na výheň kamenné dlažby a střídat podle nálady zmrzlinové mlsání se sklenkou růžového vína, ve Vlašském dvoře podrbat pod bradou vstřícného kocoura a pak si jen tak popovídat s paní prodávající keramiku ... idylické návraty do časů, kdy čas sám ještě tak nespěchal. Tak nějak jste mi to připomněl....

0 0
možnosti

Děkuji. Krásně napsané. Když píšete "často se tam vracíme", tak patrně z Kutné Hory pocházíte nebo jste tam bydlela?

0 0
možnosti
Foto

Moc zajímacíR^ mám to tam ráda moc a tohle si doplňuji, protože to neznám takhle dopodrobna, pročež prostě nejsem nejsem...Z čeho čeho čí kdo;-D ani dcera.

:-)V

0 0
možnosti

Děkuji, ale nevěřím, že by paní učitelka něco neznala.

1 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,66
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.