Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je moc pěkný pomník. A hezky napsaný článek!

Díky za obohacení:-)

0 0
možnosti

Já děkuji za komentář.

1 0
možnosti
Foto

Tak a jednou hádej, odkud jsem...kde jsem pro ucitele dodnes zapsána jako dívka klidna ticha placha stydliva. A na to konto te tu za ten krasny článek zcela plaše libam pred vsema do tveho zemdleni. Dekuju a karma az do Aše.

0 0
možnosti

Odkud pocházíš? Z řeckého Olympu? Ale tam když jsem byl, tak Tě neznali.

1 0
možnosti
Foto

Díky za skvělé připomenutí. Mám na Aš hodně osobních vzpomínek a tamní Luther, to je skutečně památka ojedinělá. Příspěvek mě hodně oslovil.

1 0
možnosti

Děkuji. Já Aš moc neznám a bylo to pro mě překvapení.

2 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,22
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.