Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

no a pozdě... a přitom zase... zase o nás... bez nás... mobilní honění blogů prostě nezvládám... Tak zaseR^Vdíky

0 0
možnosti

Pozdě, ale přece. R^Děkuji. Já jsem na tom podobně se sledováním nebo spíše nesledováním blogu na telefonu.

1 0
možnosti

Pavle, to je zbytečná otázka:-))

Je to velmi krásné, že se o nás tak staráte, a píšete tak bezva poznávací články.

Díky moc!:-)

p.s.nebyla by ta vilka k mání? Je dost dobrá:))))

0 0
možnosti

Vilku nevlastním. A sice to bylo v okolí předevčírem krásně upravené, ale nikdo tam nebyl. Tak rozbijte prasátko, možná to budou prodávat.

1 0
možnosti
Foto

Ano, Krásná je opravdu krásná. Já ji fotila v zimě.R^;-)

0 0
možnosti

V zimě jsem v tom kraji ještě nebyl.

0 0
možnosti
Foto

Nečekané, ale příjemné překvapení. Opět platí to, co jsem zmínil v diskusi pod článkem o soše M. Luthera v Aši. Krásné vzpomínky - na Krásnou a krásný čas mládí. Díky za důvod otočit se proti proudu času.

0 0
možnosti

Já jsem tam v mládí nebyl, vlastně ani nemohl, když to bylo v pohraničním pásmu.

0 0
možnosti
Foto

Zase jsem se něco pěkného dozvěděla:-)R^

0 0
možnosti

Teď už jenom sbalit batoh a vydat se tam na výlet.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS