Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

krásný všechno:-)... ale co mě uchvátilo jako překvápko... ten obraz budoucnosti...A jo, Říp byl zalesněný až mnohem déle... krásné je to naše ňadro;-)R^dnes zalesněné

0 0
možnosti

Zalesněný, zaoblačněný, ale kouzelný byl Říp v poslední den minulého roku. Ale Tebe jsme tam nepotkali?

1 0
možnosti

Děkuji za přečtení i sluníčko (to mě na Řípu chybělo), srdíčko (výstup na Říp je určitě srdeční záležitost) a paleček, který si zaslouží každý, kdo se tam vydá.

0 0
možnosti
Foto

Jak známo, spolu s praotcem Čechem stanuli na památné hoře Říp i praotec Němec a praotec Žid. A od dnešní Roudnice nad Labem jim kráčel v ústrety v čele své druhžiny na krytém voze plném kradených slepic i praotec CIkán.

0 0
možnosti

Když to říkáte, tak to asi tak bude. Je pravda, že jsem se o tom v žádné moudré knize nedočetl, ale patrně mám mezery ve vzdělání.

0 0
možnosti

Pavle, to je tedy nádhera - komplet!R^ A díky za připomenutí Seifertovy básně:-)

Vše nejlepší v novém roce 2017! Hodně pěkných cest!:-)

A díky!

0 0
možnosti

Já děkuji a přeji také vše nejlepší v tomto roce a hlavně zdravíčko.

1 0
možnosti

Před těžkéma járama vyhopl prafotr Morava se svó grupo na Špilas a hlasil: \"Tady hodíme sicnu\" a že lapli slinu dal fachčit škopek. Sajtna radovanec jenom líní cajzli se zdekovali do Práglu a glgali svó basovó zrzku. Borci z oltesu ale šmagli takovó chutovku, že za ňo přislintali aj Cyroš s Metudem.Ten špicový hrnek pak hodil méno célýmu štatlu.

2 0
možnosti

Asi to tak nějak bylo. V Brně jsem študoval, bylo (a určitě stále je) tam krásně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,22
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.