Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tři palečky? To se asi líbilo. děkuji.

0 0
možnosti
Foto

teda to je parádní...a já tam byla jako hoodně malá... a v hlavě mám jen to, že to bylo něco, co se mi líbilo, ale obestřené něčím tajemným... ale čím? no? a to musí přijít Liprt, aby se mi zase v hlavě po sto dvaceti letech rozsvítilo:-)R^Vděkuju

1 0
možnosti

Děkuji.

A jestli už je paní učitelka velká, tak ať vezme děti a jede na Kokořínsko na výlet. Je tam krásně.

1 0
možnosti

Nádherný, zdá se, že turisticky náročnější výlet (bez bruslí:-)) Ale moc krásné pohledy, včetně dvou sympatických účastníkůR^

Díky, že jste se podělil:-)

1 0
možnosti

Já děkuji za přečtení.

1 0
možnosti
Foto

Karma - pěkné, móóc pěkné:-)R^R^

0 0
možnosti

Děkuji. Byl jste se tam někdy podívat?

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS