Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jsi prostě úžasný... já mám takovou radost, Pavle, nefalšovanou.... a nejen za zcela úžasný blog... ale za to tvé podobné vyjádření.... Protože jestli je podle mne něco moderní ,nadčasové a vlastně zcela minimalisticky jednoduché a v tomto Geniální... je to stavba (světového formátu )- Chrám Panny Marie v Sedlci... můj srdcový vryp.V:-)R^

0 0
možnosti
PL

Úžasný byl Santini, ne já. Čekal jsem, že zmíníš nějaké stavby bližší Tvému domečku, ale potěšila jsi s Kutnou Horou.

0 0
možnosti
JS

Děkuji za zajímavý článek. Kostel v Sedlci je opravdu úžasná stavba, kterou člověk opravdu vychutná.

Pakliže se nemýlím, byla tam za minulého režimu továrna na cigarety.

1 0
možnosti
PL

Ona je tam pořád. Více jsem se o tom rozepsal v samostatném povídání o této stavbě (viz odkaz pod článkem).

0 0
možnosti
MP

Zvláštní a jedinečný. Hezky je popsán v rozhlasových Toulkách českou minulostí http://www.rozhlas.cz/toulky/vysila_praha/_zprava/525-schuzka-o-basni-a-sloganech--179616

Zajímavé je, že se neuchytil v Praze a důvěru mu daly opatství starších mnišských řádů, které soupeřily s jezuity. I proto se stalo, že ke konci života dohlížel střídavě na stavbu v Křtinách u Brna a klášterního chrámu v Kladrubech u Stříbra. A vzhledem ke své tělesné vadě místo na koni musel dlouhé přejezdy konat v drkotavém kočáře.

Díky za historickou inspiraci a krásné fotky.

2 0
možnosti
PL

Já děkuji za přečtení i za rozhlasový tip.

0 0
možnosti
Foto

Byl dobrý, měl nápady, ale vše je dílem přičinění ještě dalších, realizačních architektů (také po jeho smrti), kteří za něj dotahovali diletantské architektonické chyby samouka.

0 0
možnosti
PL

Děkuji za přečtení a názor. Já jsem zatím o něm a jeho díle nečetl žádnou podrobnou knihu, ale musím říct, že pojem diletantské architektonické chyby slyším poprvé.

1 0
možnosti
Foto

Úžasný architekt, díky za vzpomínku R^;-)

1 0
možnosti
PL

Já děkuji za přečtení.

1 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,24
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.