Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jestli chcete opravdovou rekordanku, musíte do Zbiroha....

0 0
možnosti

Děkuji za tip. Tam je myslím nejhlubší studna. Ale zatím jsem tam nebyl.

0 0
možnosti

J61a87n 78P11a60l75l72a89s

22. 2. 2017 23:51

Dobrý večer, Vaše blogy čtu rád a i tentokrát karma. Ale ten titulek...

0 0
možnosti

Děkuji. Původně jsem měl název "V Mělníku mají nejširší studnu v Česku", avšak pak jsem to chtěl vylepšit, ale asi se mi to nepodařilo.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím z mělnického informačního centra. Děkujeme za zájem o naše město, jsme rádi, že se prohlídka líbila.

V současné době pracujeme na doplnění expozice v podzemí o repliky středověkých hornických nástrojů a další zajímavosti, takže pokud znovu zavítáte do Mělníka, neváhejte nás opět navštívit :-)

0 0
možnosti

Děkuji za komentář. V případě naší příští návštěvy Mělníka určitě zavítáme do infocentra, jelikož jsme se tam shledali pouze s ochotou a výbornými informacemi (byla tam paní s dcerou jestli se nemýlím). A výlet ke studni s úžasným komentářem pana Kořenáře budu také všude doporučovat.

0 0
možnosti
Foto

Už pár pravopisných chyb mě mělo varovat, že článek nepsal vzdělanec, ale vaše neznalosti geologické minulosti Země mě přímo šokovaly. Rv Cituji: "trilobity z doby ledové. V období druhohor". Takže: trilobiti žili v prvohorách, mělnické usazeniny se schránkami měkkýšů se tvořily ve druhohorách a ledové doby byly až ve čtvrtohorách.

Podzemí zdar!

0 0
možnosti

Děkuji za komentář. Chybička se vloudila. Každý nemůže být takový chytrý a dokonalý jako Vy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,22
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.