Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

i/y, s/z, d/t, čárky a jiná interpunkce, diakritika... je toho hodně v čem je čeština kouzelná :-)

0 0
možnosti

Dobrý den pane Liprte, řekl bych, že dost hrozně česky se píše především v nejrůznějších internetových diskusích. Kolikrát je problém, díky absenci čárek, teček, velkých písmen, vůbec pochopit, co diskutující vlastně chce říct. Ale bohužel s tímto nešvarem se vůbec nebojuje. Nejde to. Zkuste někomu na takové diskusi říct, že je jeho text nesrozumitelný. Okamžitě se na vás všichni vrhnou, že se snažíte diskutujícího neférově očerňovat a on přitom říká "velkou pravdu". A to že je nejdůležitější, ne to hnidopišské nimrání se v nepodstatných pravopisných pravidlech. Jste pak za nejhoršího, ale neprávem. Protože, když se někdo zapojuje do písemné diskuse, nemusí psát úplně bezchybně, to zvládne jen málo lidí, ale měl by se snažit vyvarovat alespoň fatálních chyb, které mění význam napsaného textu nebo ho činí nesrozumitelným. Snažit se psát co nejméně s chybami je i výraz úcty k našemu jazyku, který je tak krásný. I přes všechny záludnosti čárek, "y" a "i" (nebo i proto?). Pro vás karma za zajímavý článek R^.

0 0
možnosti
Foto

Velice zajímavé čtení...i poučení;-)R^

1 0
možnosti

Děkuji za přečtení.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, slovesa v mém rodném jazyce pokaždé i . S českým i a y se trápím neskutečně;-Dteď jsem zase víc poučenaR^

1 0
možnosti

Ono se i v českém jazyce uvažuje pouze o jednom "i". Ale bylo by to trochu nudné psaní.

1 0
možnosti

Povím o tom Pavle, Pavle nebo Povím o tom, Pavle, Pavle. Vyber si. Bylo to velmi příjemné čtení o kouzlení s češtinou:-)

0 0
možnosti

Já o tom mohu povědět pouze Pavlínce, své ženušce.

2 0
možnosti

Já děkuji za přečtení.

0 0
možnosti

Moc jsem se u čtení pobavilaR^

Větu: "k Pavlíně nebo k Agátě" chápu, že je prašť jak uhoď, ke které...:-)

2 0
možnosti

V mém případě to nemůže být "prašť jako uhoď". Pavlínka je totiž moje kouzelná žena a Agi ještě kouzelnější dceruška.

A na průšvih mám zaděláno, jestli to čte Terezka, moje druhá dcera, jelikož jsem jí v příspěvku nezmínil.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS