Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Nedělají tam slivovicové pralinky ? :-)

0 0
možnosti
PL

To mě nenapadlo se zeptat. Další důvod se tam vrátit.

0 0
možnosti

Výborně napsané. Sice čokoládě neholduju, ale moc mě potěšilo, že i po devastaci výrobků v našich čokoládových podnicích po převzetí zahraničním majitelem, se u nás vyrábí čokoláda na úrovni a v dobré kvalitě. Jak se dozvídám, je těch malých čokoládoven u nás víc. To je potěšující.

0 0
možnosti
PL

Je to možné? Další, kdo nemusí čokoládu? Já myslím, že kdyby jste ochutnala tu dobrotu, co já, tak by možná došlo ke změně názoru.

1 0
možnosti
PL

Přesně tak, bylo to MŇAM.

1 0
možnosti
JT

R^ lákavé a zajímavé, ikdyž bych ten mok, mj. také vyvolávající euforii, úplně nezavrhoval:-)

0 0
možnosti
PL

Já jsem si původně chtěl z Vizovic odvézt lahvinku něčeho dobrého, ale byl svátek (sice pátek) a oni měli v podnikové prodejně zavřeno.

1 0
možnosti
Foto

Tedy Pavle, já normálně nejsem na čokoládu, teď jsem ale rozechvělá, hlavně ta na pití se šlehačkou mě oslovila!:-)R^

0 0
možnosti
PL

Čtu dobře??? Ty nemáš ráda čokoládu?

0 0
možnosti
OP

Kruciš, vy jste ale pokušitel R^:-)

1 0
možnosti
PL

Já ne, to čokoláda.

0 0
možnosti
Foto

Vůně a chutě čokolády ničím nenahradíš;-DR^

0 0
možnosti
PL

A ty to tam nemáš zase až tak daleko.

1 0
možnosti
PL

Jen ho uskutečnit. A vězte, že to stojí z to.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.