Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já vůbec nějak netušila, že i otcové mají svůj den! Tak si to všichni užívejteR^

0 0
možnosti

Sice kolonka "Autor" u blogu tentokrát odpovídá skutečnosti jen napůl, ale pro jednou promíjíme;-D

0 0
možnosti
PL

Děkuji za shovívavost.

0 0
možnosti
MS

Já doposud netušil, že Den otců vychází na můj svátek. Ale už jsem otcem tak dlouho, že se bez nějakých blahopřání obejdu. :-)

0 0
možnosti
PL

Ne každý rok, minule to bylo 19. června.

0 0
možnosti
PK

Dcera mi cinkla a poděkovala a tak jsem zamáčkl slzu a šel zalejvat...bo jsem vůbec netušil,že to existuje...

0 0
možnosti
PL

Já nemít dcerušek, tak bych na tom byl podobně.

0 0
možnosti
PL

A to jsem včera ráno netušil, že budu mít nějaký důvod napsat nový článek. Ale mezi nebem a zemí se občas dějí věci, o kterých se píše samo.

0 0
možnosti
JT

Nedá se než pogratulovat, Pavle:-)R^ (tatínkovi k dceři)

0 0
možnosti
PL

Nebo dceři k tatínkovi???

1 0
možnosti
MC

Řekla bych že velký dík patří i vaší manželce, protože kdyby nepěstovala lásku mezi dcera matka a dcera otec tak by nebyla ani tak nádherná básnička. R^

0 0
možnosti
PL

Samozřejmě souhlasím a něco podobného jsem již napsal v diskuzi o kousek níž a také v mém nedávném povídání - Bůh věděl, proč stvořil ženu: http://pavelliprt.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=599550

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ krasny darek :-)

Svaty Valentyn mi prijde hloupy, den otcu je krasny svatek

2 0
možnosti
PL

Ten letošní obzvlášť.

0 0
možnosti
JS

Máte skvělou dceru a patrně jste výborný táta. Gratuluji.R^

0 0
možnosti
MB

Den otců? To je ten den, který řada otců očekává s obavami, zda si na ně jejich děti vzpomenou s gratulacemi. A pak otců, kteří se bojí, aby se nějaký dítě s gratulací neobjevilo... ;-D

0 0
možnosti
PL

Já jsem nic neočekával, ani jsem se ničeho neobával a byl jsem mile překvapen.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,18
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.