Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^V hory kutné, nový jork a liptákov - obce mé nejmilejší:-)Pavle:-)

0 0
možnosti

Není možné, Radka ještě žije???? Děkuji za tip, o horách kutných jsem již popsal nějaký ten pergamen, zato na na nový jork a liptákov jsem toho inkoustu zatím moc nepotřeboval.

0 0
možnosti

Fanda na gotiku jsem dlouho, na KH též. Já ji kdysi fotil ma podzim a to měla i krásu dumavou.R^

1 0
možnosti

Já zase až tak často do Hor Kutných nejezdím a tak musím dát zavděk každé roční době a každému počasí při fotografování.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, fotky taky moc povedené:-)R^

1 0
možnosti

Skutečnost je podstatně kouzelnější.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, tam je krásně, byla jsem tam dvakrát, kouzelné místo;-)R^

1 0
možnosti

Nezbývá než souhlasit.

1 0
možnosti

Krásné povídání i fotografie, Pavle, děkuji R^

P.S.: já k Barboře ani dovnitř nemůžu. Dělá se mi tam fyzicky zle. Stejně jako v chrámu sv.Víta a jeho okolí...

0 0
možnosti

Děkuji za přečtení. O takových problémech jsem ještě neslyšel. A co ostatní sakrální stavby či moderní výškové budovy?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS