Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, velice zajímavé, ráda jsem si to přečetla;-)R^

0 0
možnosti

Dëkuji za přečtení.

0 0
možnosti

o velkém českém mysliteli, filosofovi, spisovateli a pedagogovi, o Učiteli národů...

J.A.Komensky byl predevsim MORAVAN-MORAVUS! V te dobe byly Cechy sousedni zeme a mely by vlastne byt i dodnes!

0 0
možnosti

Pod pojmem český jsem myslel nejenom Čechy, ale i Moravu, kam rád jezdím.

0 0
možnosti

Větší problém asi je Komenský a Polsko. Ovšem to bych tady neřešil, přečetl jsem potěšeně.R^

0 0
možnosti

To by bylo také určitě zajímavé téma, ale musel bych za ním do Polska. Možná někdy?

0 0
možnosti

O61t70a 36K31i28n30c

27. 6. 2017 16:32

Zda se Jan Ámos Komenský narodil v Uherském Brodě či v nedalekých obcích Nivnici či Komni se asi přesně již nedovíme, ale váš blog si jistě zaslouží karmu. R^

1 0
možnosti

Děkuji. Myslím, že ve všech třech místech by měl být člověk opatrný se svým názorem. Jsou totiž přesvědčeni, že to bylo právě u nich.

0 0
možnosti

...díky za pěkný výlet, Pavle:-) dosud jsem tam nebyla, tak jsem si to teď díky Tobě vynahradila :-)

0 0
možnosti

Já jsem tam byl také poprvé, ale musím říct, že to je velice příjemná vesnička.

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS