Diskuse

Zahrádka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezké! Jak text, tak fotky. Díky za tento (nepolitický) osvěžující blog!:-))

1 0
možnosti
PL

Na mou zahrádku má politika vstup zakázán.

1 0
možnosti
KT

Krásné květiny.:-) O zahradách píšu a bylinky jsou moje láska.

0 0
možnosti
PL

Děkuji za nakouknutí

0 0
možnosti
Foto

Pěkně ti to kvetlo;-)R^...a na pozemky si pamatuju moc dobře, i jsem o nich psala;-)

0 0
možnosti
JT

R^ To je přímo kouzelná zahrádka, Pavle. Co taky jiného čekat od "kouzelníka" ;-)

0 0
možnosti
PL

Kouzlím rád, pouze často s nejistými výsledky.

1 0
možnosti
PK

Hezký, ale nikdo si nedovedetr představit jak já nenávidím plení záhonků.....a přesto musím...;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PL

Pravda. O plevelu jsem se nezmínil a až se on to dozví, tak mi to spočítá příští rok na zahrádce.

0 0
možnosti
JS

R^

Obmýšlím po občerstvení oka i duše Tvým blogem, že začnu pěstovat ve velkém dobromysl a posílat ji v obálce všem škarohlídům:-)

0 0
možnosti
PL

I v těchto dnech ještě sbírám dobromysl, vařím čaj. Děkuji za přečtení a přeji dobrou mysl.

1 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,24
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.