Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^je to hrůza-já tuhle revizorovi v metru místo lítačky ukázala kartu do solárka, do bankomatu strkala průkazku z knihovny;-D

0 0
možnosti

Tak to by chtělo jednu univerzální kartu.

0 0
možnosti
Foto

Kolik karet vlastníš, tolikrát jsi člověkem!

:-P

0 0
možnosti

I tak by to šlo říct. R^Neboli: Kdo nekartuje s námi, kartuje proti nám.

0 0
možnosti
Foto

Kartičky "bonusy" programově odmítám. S jednou jedinou výjimkou. Kartičku z lékárny (a schválně neřeknu z které, abych nedělal nepoctivou reklamu :-) ). Utrácíme s manželkou poměrně dost za předepsané léky, takže se nám jedna společná vyplatí.;-)

0 0
možnosti

Pravda, některé karty mají svůj smysl. Třeba v lékárně, ve vinárně či v hospodě (ty dvě posledně jmenované zatím nevlastním).

0 0
možnosti

Jediný smysl snad měla karta Makro, protože bez ní vás do tohoto velkoobchodu vůbec nepustili. Jestli to tam tak funguje dodnes ani nevím, protože jsem v Makru už velmi dlouho nebyl.

0 0
možnosti

Také jsem si ji kdysi pořídil, ale poté jsem zjistil, že nakupovat ve velkém nepotřebuji. Tak nevím, jak to tam chodí.

0 0
možnosti
Foto

I33v48a54n 85V68e36s49e36l32ý

10. 12. 2017 9:55

Podle věty z vašeho článku, cituji: "Kdo nemá nějakou slevovou kartičku, jako by nebyl, a kdo nenakupuje se slevou, jako by nežil." nejsem a nežiji. Samozřejmě jen pro ty obchodníky slevové kartičky nabízející - skutečností je opak.

Hypermarket kde nakupuji týdenní nákupy také jednu nabízí a pokladní má asi za úkol ptát se na "naší kartu" - léta už odpovídám slovy: "nehlásím se všude kde se to nabízí". Některé pokladní už místo dotazu má slova citují.

Co se obchodů týká tak si vystačím s platební kartou.

0 0
možnosti

Děkuji za přečtení i komentář.

0 0
možnosti
Foto

Kolikrát to ani rozum nebere, natož hlava;-DR^

0 0
možnosti

Peníze a rozum, to občas nejde dohromady.

0 0
možnosti
Foto

R^Když karty, tak mariáš, ten je zábavnější;-D

0 0
možnosti

To už jsi druhý, kdo zmiňuje tuto báječnou hru v karty.

1 0
možnosti

Tak mám tu výběrčí na peníze z bankomatu, na slevu autobusovou, na dopravu pražskou a zaměstnaneckou do "píchačky", kupodivu se na Silvestra těch tří posledních zbavím a zbyde mi 32 karet mariášových, které ovšem v peněžence nenosím;-) Vlastně nákupní nemám žádnou, to si u nás v rodině zabralo ženské pohlaví.

0 0
možnosti

O tu platební kartu dámy nemají zájem?

1 0
možnosti

Jediná rozumná kartička - je ta, do Městské knihovny! ... :-)

0 0
možnosti

Nelze než souhlasit.

1 0
možnosti

;-)R^ mám jednu jedinou a tu jsem si musela založit povinně - bo jsem v jisté firmě pracovala a musela :-)

Ostatní kartičky zběsile odmítám s argumentem, že mám kartofobii :-)

1 0
možnosti

Nezklamala jsi s odpovědí R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,24
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.