Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Omlouvám se, jestli jsem vylekal.

0 0
možnosti
Foto

Taky občas koketuju se Zdravým životním stylem, no nic vážného, jen takový nezávazný flirt.;-) Díky za fajn článek.:-):-):-)

0 0
možnosti
PL

Zpočátku jsem si také říkal, že to bude jenom nezávažný flirt, ale nakonec se z toho stává rozumně vážný vztah.

0 0
možnosti
PL

Já nejsem takový darebák (jak asi vypadám).

0 0
možnosti
Foto

J74a98n 11P66r65a47ž87á49k

15. 12. 2017 12:51

R^Pavle, určitě jsi udělal dobře. A to Ti píšu, přestože k této přítelkyni moc velké sympatie necítím;-)

0 0
možnosti
Foto

J18a95n 15P97r70a13ž95á86k

15. 12. 2017 12:52

PS: Vzhledem k tomu, co držíš v ruce na profilovce, to s Tebou snad ještě tak beznadějné nebude;-D

0 0
možnosti
JT

R^ k takovým přátelstvím mohu jen gratulovat:-) Ke mně (resp. k nám) také občas jeden či druhý zavítají, ale zatím se úplně nezabydleli;-D, trošku tam zaclání dvě zabydlené přítelkyně: pohoda s pohodlností a kamarád klídek.;-)

0 0
možnosti
PL

Možná se budeš divit, ale Tvoji známí k nám také často chodí na návštěvu.

0 0
možnosti
JS

Pavle, ať to dál pěkně ladí všem vám doma R^:-)

0 0
možnosti
PL

Ač hudebně zcela nenadán, troufám si říct, že to u nás ladí do těch nejlepších tónin.

2 0
možnosti
Foto

no jo, jak vám ale bude, až vaše manželka udělá to samé a najde si přítele?

0 0
možnosti
PL

Jak jsem psal, kamaráda jménem Zdravý životní styl již dlouhá léta má.

0 0
možnosti

Idylka to bude jen do té doby, než vědci zjistí, která složka zdravé stravy je velice škodlivá, jak už se mnohokrát stalo ;-D

1 0
možnosti
PL

Však já to nepřeháním. Názorově jsem se s bůčkem, ovarovým kolenem či chutnými škvarky zcela úplně nerozešel

1 0
možnosti
MC

R^ Zábavné a vtipné.

0 0
možnosti

Je "to" zdravý a tak "tomu" promineme, že se po "tom" chce ...

0 0
možnosti
PL

Každý tam musíme.

1 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,47
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.