Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Děkuji za nakouknutí.

0 0
možnosti
JT

Je to o tom zvyku a Tebou zajímavě popsáno R^:-)

0 0
možnosti
PL

Přesně tak. Děkuji za přečtení.

0 0
možnosti

Pod "věží" bydleli moji rodiče, takže jsem si jí užila dost. A musím říct, že se mi nikdy nelíbila, a už to jinak nevidím. Nejvíc mi vadí, jak zblízka působí "lacině". Že patří mezi nejšerednější stavby světa je naprosto oprávněné.

Myslím, že tam stojí proto, že arch.Aulický byl dobře zapsaný. Návrhů bylo samozřejmě více.

Ale za blog Vám patří, PavleR^

2 0
možnosti
PL

Děkuji. Souhlasím, že to není žádná krása, ale myslím, že už si většina lidí zvykla.

1 0
možnosti
Foto

R^:-)miminka jsou i na Kampě u Sovových mlýnů:-)

2 0
možnosti
PL

Děkuji. Je to přesně tak. Ale nevím, zda i tato batolata jsou opravována?

1 0
možnosti
Foto

R^Hezký dokument, Pavle. Taky mi ze začátku ta věž vadila, ale zvykl jsem si na ni a teď už beru neutrálně, prostě jako součást Prahy. A ty radiové vlny opravdu nikomu neškodí;-)

1 0
možnosti
PL

Jako vždy rozumný názor, děkuji.

2 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,22
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.