Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné povídání o čtení knih. R^ O vlivu čtení knih na paměť a na mentální zdraví jsem také někde četl. Asi na tom něco pravdy je.

V mládí jsem četl hodně. Později, z nedostatku času méně. Někdy jsem měl problém, že když jsem se do knihy večer začetl, tak jsem ji přečetl jedním dechem a strávil s ní čas až dlouho do noci. Pak jsem se naučil, čtení zavčas přerušit a těšit se na to, že zítra si z ní zase kousek přečtu.

0 0
možnosti
JS

J52a60n 86S48t91i85f66t63e37r

30. 3. 2018 15:02

Krasne napsane. Jen bych se trochu zastal tech e-knizek. Zvykl jsem si na ne a je to fajn.

1 0
možnosti
PL

Já je nekritizuji a nikomu neberu, jenom klasická kniha má něco navíc.

0 0
možnosti
Foto

Bez knih si život nedovedu představit, pěknéR^;-)Hezké svátky přeju.

1 0
možnosti
PL

Děkuji a také přeji pohodu nejenom o Velikonocích.

1 0
možnosti
Foto

knížka a sklenička vínka -to je ideální kombinace-užívám pravidelně a jsem zdravá jako ryba:-)

1 0
možnosti
PL
Foto

Já viděl na fotce to pivo a říkal jsem si že se o tom všeléku rád dozvím i něco nového. Dozvěděl jsem se, o knihách. Dodávám, že používám oboje, jak knihy, tak pivo. Děkuji za čtení, karma a pěkné Velikonoce!

1 0
možnosti
PL

Souhlasím, pivo a kniha patří určitě mezi ty nejlepší medikamenty, které lidstvo vynalezlo.

1 0
možnosti
PL

Děkuji za nakouknutí.

1 0
možnosti
PL

I do Brna posílám poděkování za přečtení.

1 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,22
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.