Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Děkuji, že jsem si mohla zavzpomínat na náš březnový pobyt na Salu v roce 2015. :-) Také jsme byli ubytováni v bungalovech Belorizonte, v čísle 157, a ostrov procestovali. Magické oko jsme viděli, nejlepší čas je kolem poledne, na roční době nezáleží. A koupání v Salinas bylo opravdu hodně slané a plavat se vůbec nedalo, což mi nebylo moc příjemné. Přikládám jeden můj článek i s fotkami, kde jsem magické oko vyfotila. Někdy příště se chceme vydat na Boa Vistu.

https://www.i60.cz/clanek/detail/11471/kapverdske-no-stress

0 0
možnosti
PL

Děkuji za přečtení.

0 0
možnosti
RP

Hezký napsané a fotky se také povedlyR^R^.

0 0
možnosti
PL

Děkuji. Když člověk navštíví nějaké zajímavé místo, tak se to potom píše samo.

0 0
možnosti
Foto

R^Sůl nad zlato, Pavle:-)

0 0
možnosti
PL

To je pravda, ale slanou vodu jsem tam nepil.

0 0
možnosti

Tak díky moc, Pavle, za pěkné vyprávění o zajímavé destinaci. A hlavně opravdu očima turisty.

2 0
možnosti
PL

Já děkuji, protože to bylo asi dlouhé čtení.

1 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,22
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.