Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za připomenutí, taky se mi tam moc líbilo;-)R^

0 0
možnosti

Já děkuji za přečtení.

1 0
možnosti

Pekny clanek. Jen nektere fotky by chtely prosvetlit a pridat vic barvy. Dnes uz nepotrebujete Photoshop. Staci si stahnout nejaky photoeditor z webu. Zkuste treba BeFunky Photo Editor Professional. Je zadarmo.

0 0
možnosti

Děkuji za radu. Já zatím dávám fotografie k článkům tak, jak se mi je podaří pořídit. Snad jednou...

0 0
možnosti

R^ Skvělý blog, děkuju moc za připomenutí. R^

0 0
možnosti

Já děkuji, že se líbilo.

0 0
možnosti

Děkuji za nakouknutí.

1 0
možnosti

Děkuji za přečtení a hodnocení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,66
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.