Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A16l79e12š 81G26i36l56l

27. 2. 2019 8:12

Natáhli vás ;-). Lístek na autobus z letiště do centra stojí 21,5 šekelu, tj. asi 130 Kč. Pak tam jezdí ještě jedna firma za těch 250, ale nějak nerozumím výhodě jejího využití, kromě toho, že zajíždí (nevím, jestli každý) na hraniční přechod s Jordánskem.

0 0
možnosti
PL

Já jsem nejel tím autobusem, o té ceně jsem tam slyšel.

0 0
možnosti
Foto

R^Hezke a zajimave. Ty kontroly jsou naprosto pochopitelne:-)

0 0
možnosti
Foto

H57a19n74a 33V66l74k37o58v55á

24. 2. 2019 17:33

Zřejmě půjde o seriál a tak se těším na informace o běžném životě v Izraeli (nějaké mám od známých, ale vyprávění není nikdy dost...:-))

To co jste napsal dneska je běžná letištní kontrola (drogy, zbraně), kterou každý civilizovaný člověk v dnešní době ve vlastním zájmu rád podstoupí....

I ta doprava na letiště a z letiště je celkem v normě.

0 0
možnosti
PL

Já jsem se o to zmínil, jelikož jsme tam potkali lidi, kteří uvěřili, že letiště je kousek za městem a vzali si taxi. A byli překvapeni.

1 0
možnosti
Foto

R^;-Dnikdy jsem Izrael nenavštívila, díky

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,18
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.