Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Je to i nebezpecne, Pavle, casto prichazime k urazum od padu do vykopu, narazu hlavou do kandelabru a podobne;-D

1 0
možnosti
PL

Tak to já zatím zvládám bez vážnějších zranění.

2 0
možnosti
JP

J60a12n 44P15a47l21l18a27s

13. 6. 2019 23:39

Dobrý večer, vždy jsem dbal, abych se v přítomnosti manželky neohlížel ani „nesvlékal“. Až před pár lety jsem se trochu zakoukal do kolegyně (čistě platonicky). Nechápu, jak to baby dokážou vyňuchat, ale stalo se. Mezitím jsem odešel do důchodu, ale manželka mi poctivě referuje o každé situaci, kdy se dotyčná (podle ní) projeví jako blbka.

1 0
možnosti

Pavle, napsal jste skvělý, člověčí blog na věčné téma:-)))

Díky za osvěžení!

2 0
možnosti
PL

Děkuji, jsem rád, že se líbilo.

1 0
možnosti
SM

Keď vás to prestane zaujímať, budete mŕtvy. Len pozerajte a pozerajte, kým vás to zaujíma, kým je čo pozerať.

0 0
možnosti
PL

Děkuji. Zatím se nechystám umřít. Je pořád tolik krásy kolem.

0 0
možnosti
JT

příjemné testosteronové pokoukání přeji. A k tomu tolerantní ženušku;-) A mám to podobně a díky Tobě ted i vědecky zdůvodněno.

1 0
možnosti
PL

Děkuji. Sice nevím, zda to vědecké zdůvodnění obstojí u mé ženušky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,24
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.