Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Diky, ze jste zminil rimske kasny. To je na Rimu skvele - vsude je k mani studena cista voda, ktere se turista muze zadarmo dosyta napit. Nemyslim ty velke zname oficialni kasny, ale male nenapadne, ale vzdy v cinnosti a vzdy osvezujici.

2 0
možnosti

Děkuji za poznámku, o kašnách se chystám ještě něco napsat.

0 0
možnosti

I podruhé děkuji.

0 0
možnosti

I za tento blog Vám, Pavle, moc děkuji.

0 0
možnosti

Já děkuji za přečtení.

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to je tedy skutečně impozantní. Díky za report, Pavle.

0 0
možnosti

Ano, Řím je úžasný.

1 0
možnosti

Není to špatný článek, nicméně nekolik nepřesností v něm je.Přesné hranice Vatikánu se dají zjistit na každé trochu lepší satelitní mapě !https://mapy.cz/turisticka?x=12.4576336&y=41.9021717&z=19&base=ophoto) a kostýmy nenavrhl Michelangelo, to je mýtus tradovaný už velmi dlouhou dobu. Skutečnost se dá rovněž velmi snadno zjistit: "Současná úprava pochází až z roku 1914. Navrhl ji velitel Jules Répond ve snaze navrátit uniformám jejich původní vzhled. Inspiroval se Rafaelovými freskami"

1 0
možnosti

Děkuji za upřesnění. Ohledně hranic na mapě je mi to jasné. Já jsem psal o situaci na místě.

Co se týká těch kostýmů, tak jsem vycházel z toho, co jsem slyšel od nějakého průvodce na místě a je pravda, že jsem si to neověřil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,18
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.