Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Před sochou Mojžíše jsem prostál jistě víc jak hodinu. Ani David ve Florencii mě tak nefascinoval. To je prostě Dokonalost.

0 0
možnosti
PL

Sochy Mojžíše i Pieta patří právem k Michelangelovým vrcholným sochařským dílům.

0 0
možnosti
MS

Krásný seriál, u něhož se mi vybavují vzpomínky na putování Římem před pár lety. Moc se mi líbil kostel Santa Maria degli Angeli na předposledním snímku. Jednak stylově čistý Michelangelův strop a poledník táhnoucí se šikmo napříč kostelem. Podařila se i fotka slunečního kotouče na poledníku kolem poledne.

0 0
možnosti
PL

Děkuji. Já jsem nakoukl asi do 30 kostelů a na každém jsem našel něco zajímavého.

0 0
možnosti
Foto

Karma.Opravdu úžasné.R^

0 0
možnosti
PL

Děkuji. Řím je úžasný, ne moje povídání o něm.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.