Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobře se to čte, je vidět, že o tom něco víte. Snad někdy až moc stručné, ale pište a foťte dál.:-)

0 0
možnosti

Děkuji, dříve mi někdo říkal, že to je moc dlouhé. Tak jsem to asi zestručnil.

0 0
možnosti

Krásné připomenutí. Coural jsem okolo ale fronta byla nad naše síly. Hned jdu číst další Vaše blogy. Velký dík.

1 0
možnosti

Já děkuji za přečtení.

0 0
možnosti

R^ S ostrahou v Koloseu mám podobnou zkušenost. Zabavovali i malinká balení toaletních vod apod. do 100 ml, která nejsou problém na letištích. S větší tupostí jsem se v tomto směru nesetkal.

1 0
možnosti

Máte pravdu, byli snad opravdu přísnější než na letišti.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS