Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moudrost přichází s věkem. Možná Vám kecali, já čekám 76 let a nic. Přeji Vám, ať moudrost nečeká a přijde i v mladším věku. Život je krásný, někdy i náročný.

0 0
možnosti

Já jsem raději, když je život krásný než náročný.

0 0
možnosti

Pavle, skoro se mi chce napsat, že jste naplnil rčení...jaký si to uděláš, takový to máš.

Ano, Váš život je krásný, a já Vám přeji, ať tak i pokračuje.

Moc hezky jste to napsal. Dík!

2 0
možnosti

R^ A gratuluji, v některých kulisách divadelní hry jménem "Můj život" jsem na tom dost podobně, jak jsem z Tvého "vyznání" zjistil:-) Např. tanky si ze svých čtyř let taky nepamatuju a jestli jsem se díval na Křemílka a Vochomůrku už vůbec;-D

0 0
možnosti

Děkuji za přání. Podle toho, co píšeš, jsme oba stejně mladí.

1 0
možnosti

Máte to perfektně zmapovaný, jen doplním, že výuka M-L byla silně podporována na společenských vědách na ČVUT samo taky zněla, ale byly tam jiné pro mě děsivé předměty. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,22
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.