Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Košatá čeština má na to i přiléhavé názvy - pondělisko a páteček.:-) Jinak pokud jde o ty písně, které nám ve škole nutili, tak ještě příšernější byla:

"Široká, strana maja rodnaja,

mnogo v něj palej, lesov i rjek,

ja drugoj takoj strany něznaju,

gdě tak volno dyšit čelověk."

Zejména ty dva poslední verše "seděly" na SSSR, kde si lidi nemohli ani uprdnout.:-)

0 0
možnosti
PL

Při pondělíčku děkuji za komentář.

0 0
možnosti
Foto

Já už to mám za sebou, ale jedno si pamatuju, že pondělí jsem nenáviděla;-)R^

1 0
možnosti
PL

A je v současnosti den v týdnu, který by z nějakého důvodu nebyl ten pravý?

0 0
možnosti

To je skvělý blog, Pavle!

Jen je mi záhadou, že každý říká, že největší blaho je realizovat se v práci, ale všichni netrpělivě vyhlíží všechny volné dny!:-D

0 0
možnosti
PL

Mám kamaráda, pro kterého je práce docela příjemná, jelikož se shoduje s jeho zájmem.

0 0
možnosti
JT

R^ nejlepší je prý modré pondělí;-) A kamarád měl hlášku "každý den není úterý", čímž odpovídal prakticky na všechno. Jistě si vzpomeneš na toho medvěda, sexuální den a subotnik. Hezky sepsáno

0 0
možnosti
PL

Děkuji za přínosný komentář.

0 0
možnosti
Foto

R^"Sine labore non erit panis in ore" učili se v humanitní paralelce naší střední školy mí kamarádi. Soutěžili v tom, kdo z nich zabarví ve pátém slově hnásku "a" co nejvíc do "e" tak, aby to bylo slyšet, ale kantorka ho za to nesjela. Věta tím pádem totiž nabyla úplně jiného významu.

Tak hezké pondělí, Pavle:-)

0 0
možnosti
PL

Jedno změněné písmenko dokáže občas divy.

0 0
možnosti
Foto

No vida, to jsem netušila, že Práce je zřejmě samoživitelka!:-)R^

1 0
možnosti
PL

Krásný výraz, vypadá to, že máš s prací nějaké zkušenosti.

0 0
možnosti
PK

Já bych pondělí nahradil čtvrtkem...;-D

0 0
možnosti
PL

Otázkou je, kam podat tento zlepšovací návrh.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,22
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.