Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Leckdo má vzpomínky na návštěvu medvědů v Berouně (já kdysi s tehdy malými dětmi). Děkuji za video, medvědi ještě jsou, skvělé.:-)

0 0
možnosti

Už jsme za nimi nebyli dlouho. Kdysi tam byla rourovitá kasička "Pro medvědy na med". Zažili jsme tam taky školku na vycházce při zpěvu večerníčkové písničky (Vojta, Kuba s Matějem...), na kterou se méďové rytmicky kývali. Přeji každému podobný zážitek.

0 0
možnosti
PL

Kasičku jsem tam nezhlédl, ale myslím, že jsem někde četl o možnosti přispívat na internetu, což samozřejmě už není tak bezprostřední.

0 0
možnosti
VN

To je dobrá zpráva ... O životě medvědů z večerníčků jsem nevěděla nic od novinářů... Takže vám dík ....R^

0 0
možnosti
PL

Medvědi nejsou politicky činní, ani tam netunelují a tudíž se o nich moc nepíše.

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, viděla jsem na vlastní oči;-)R^

1 0
možnosti
PL

Já dvakrát. Nemyslím tím, že bych měl tolik vypito.

1 0
možnosti
PL

Díky za nahlédnutí.

0 0
možnosti
PK

Nadváhu mají asi taky dva hunáčci na Točníku, ale asi za to nemohu, bo tam zajdem jednou za měsíc a dostanou jen zeleninu a občas jablíčko....

0 0
možnosti
PL

Tam jsem ještě nebyl.

0 0
možnosti

Pavle, díky za moc hezký přírodní blog.

Zdá se, že se medvědům daří dobře.

Bezva fotky.

0 0
možnosti
PL

Bylo tam krásně, zavzpomínali jsme s ženuškou.

1 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,24
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.