Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moje dětská láska.:-)

Dodnes ho ráda poslouchám.

0 0
možnosti

Poslouchám Mekyho každou sobotu, kdy má hodinový pořad v rádiu. Pouští hudbu všech možných žánrů. Ten pořad mám moc ráda. Doprovází ho pěkným slovem, zná dobře světovou i naší hudební scénu, a tak ví spoustu zajímavostí.

V každém případě patří mezi slušné lidi ze showbyznysu. A umí.

(bratisl.lyra je podle nástroje, nikoli měny:-)))

Díky za hezký blog!

1 0
možnosti

Ten jeho pořad jsem zatím slyšel jenom jednou a netušil jsem, že to dělá pravidelně. Myslím, že to byl ČR 2 a nějak odpoledne?

0 0
možnosti

Ve Varech byl Meky a v Sokolově v rámci Dne horníků Backwards.

Fajn.

0 0
možnosti

Samozřejmě jsem o nich slyšel, ale ještě jsem koncert nenavštívil.

0 0
možnosti

Meky je v pohodě, člověk se většinou cítí trochu hloupě, když slyší něco, na čem ujížděl na základce nebo čerstvě v pubertě, ale u něj ne.

1 0
možnosti

Přesně tak. Je to krásné vzpomínání.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.