Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J87i80r83i 23T77i29c28h77y

14. 11. 2020 16:36

Obohatil jste me znalosti o krasnych mistech v Cesku.

0 0
možnosti
Foto

Kolem Klokotského zámečku jsem pravidelně, po dva roky, chodíval na vojenské cvičiště dobývat vrchol Chlum. Jako voják jsem se tam nikdy nepodíval, neb to tehdy nepatřilo do ideologické výchovy správného vojáka, za to jsem si mockrát slíbil, že se tam pojedu podívat, až budu v civilu. Dodnes nic... jsem ostuda, ale dávám tomu preferenční body a třeba příští léto....:-). Blog potěšilR^.

0 0
možnosti

Určitě uskutečněte svůj plán. Je tam moc krásně.

0 0
možnosti

Díky, místo jsme navštívili před lety při příležitosti krátkého pobytu v Táboře a byla jsem opravdu překvapena, jak krásné to tam je, do té doby jsem o této památce nic nevěděla!

0 0
možnosti

Je pravda, že se jedná o krásné i zajímavé a přitom méně navštěvované místo, což je dobrá kombinace.

0 0
možnosti

Přesně tak. Také my jsme byli příjemné překvapení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,24
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.