Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Slavím tím nejlepším z Ruska...moroženoje 30% smetany.Je to klasika, ta se nepřejí...čím slavnější značka, tím víc šidí...Carte d or...odtučněné mléko, éčka, palmový tuk...fuuuj. Jaké máte vy zkušenosti se zmrzlinami?

0 0
možnosti

Tu "Vaši" značku jsem už dlouho nechutnal, tak neumím posoudit.

0 0
možnosti

R^ Kdo rád cestuje a má tu lahůdku rád, tak si na dobrou zmrzlinu při každém vyprávění vzpomene. Ať jsem ji ochutnala v mnoha zemích tak nejlepší pro mě měli v chorvatském Pirovaku na pláži a na druhé místo bych dala Slovinsko o třetí místo by se dělilo Švýcarsko s Itálií.:-)

0 0
možnosti

Já mám vynikající zmrzlinu spojenou s Itálií, ale také u nás lze již ochutnat báječnou zmrzlinu. Pouze mi připadá, že například v té Itálii nešetřili a nesnažili se dát přesné množství. Většinou nabrali více než by člověk čekal.

0 0
možnosti
Foto

J37a57n 58P57r30a49ž94á80k

13. 12. 2020 17:08

R^Proč ne, dal bych si malinovou:-P

0 0
možnosti
Foto

Slavit zmrzlinou dnes nebudu. Článku však dávám paleček. R^

0 0
možnosti

Děkuji. Já jsem si jí samozřejmě dal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,24
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.