Diskuse

Přejdi Jordán

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdyz vy, tak ja taky.

Ja ho sice nepresel, ale nekdy pred padesati lety kdyz jsem byl na cviceni v Bechni jsem ho parkrat preplaval.

0 0
možnosti

Tady je po kolena vody, plavat nešlo.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, pěkná fotoreportáž. My jsme takhle jeli na kole na Havaj (vesnice na Slovensku).

0 0
možnosti

Tak na Havaji jsem ještě nebyl.

1 0
možnosti

On ten izraelský Jordán je v mnoha místech spíše širším potokem než řekou. V létě ho na mnoha místech přejdete suchou nohou.

Ale moc hezká reportáž.R^

0 0
možnosti

Děkuji. V Izraeli jsem sice již jednou byl, ale ten dnešní Jordán je první, který jsem přešel.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,24
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.