Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V Krásném Dvoře jsem byl naposledy před třemi lety někdy na přelomu května a června. Park byl nádherně svěže zelený a rozkvetlý. Zámek byl půvabný, ale zdál se mi poněkud omšelý - ostatně si na to trochu stěžovala i průvodkyně na zámku. Shodou okolností jsme tam tehdy zastihli i jakousi komisi, která měla probírat opravu fasády zámku.

0 0
možnosti

Děkuji za komentář.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, pro Píšťalku bych ztratil hlavu nejen na zámku, ale i na první dovolené v Jugoslávii. Za fotky a text. R^

1 0
možnosti

Ty bys napsal básničku a hlavu by ztratila Píšťalka.

1 0
možnosti

Já tam strávil prázdniny s brontosaurem v roce 1984 (ve 20 letech), to byl samozřejmě státní zámek, makali jsme v anglickém parku a pak si tam hráli "vypečené" hry;-D Asi před dvěma lety jsem se tam byl s ženou podívat a využili jsme turistický vláček z Kadaně. Hezké Pavle, zavzpomínal jsem si, dík

2 0
možnosti

Hezké vzpomínky.

0 0
možnosti

Moc pěkné, děkuji. A samozřejmě zasloužená karma. :-)

0 0
možnosti
Foto

Na ten park jsme coby vojáci základní služby z Podbořan útočili, byl vyhlášen chemický poplach, museli jsme nasadit masky a atom"nepořádek", já jsem odmítnul, masku jsem za běhu strhnul a veliteli řekl, že na to kašlu. Pak jsme na okraji parku zaujali obrannou polohu a když jsem si dal šlofíka, tak mi velitel ukradl samopal vz.58 a mně to bylo stejně fuk, jako tomu doktorovi v Černých baronech. Už tehdy jsem se divil, kde se v tom lese vzaly tak podivné stavby.

0 0
možnosti

Hezká vzpomínka, děkuji.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS