Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Není nad místní minipivovary. Taková 11° Nachmelená opice - to je božský lok.:-)

0 0
možnosti

Souhlasím. Já jsem ale hledal kromě piva také pivní lázně.

0 0
možnosti
Foto

Podle mne je to dáno místní vodou. Protože i svijanský chléb a housky jsou nedostižitelné. R^

0 0
možnosti

Vodu jsem nechutnal, to jsem neriskoval. V pivu jsem se i koupal.

0 0
možnosti
Foto

Svijanské nepasterizované pivo bylo před takovými cca 8 lety naše nejoblíbenější. Jenže po několika letech konzumace se chuť zhoršila, podobně jako kdysi Stará myslivecká nebo Fernet. Když jsem pátral po důvodu, byl jsem z výroby neoficiálně informován, že nestačí vyrábět a dohánějí to lihem. Jak jsem koupil, tak prodávám. Třeba už je chuť zase v pořádku, ale mou důvěru už ztratilo.

0 0
možnosti

U Fernetu standart je několik bylin jiných, takto si to pamatuji. Některé byliny jsou prý vzácné, vozí se z velkých dálek, nerostou u nás "na louce". Proti originálu. Nožná i jiné změny. Standart nekupuji i když je levnější,

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,18
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.