Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Měl jsem v D.S. odběratele nábytku. Byl to Maďar, který uměl slovensky. Jel jsem za ním do jeho skladu. Hlásil jsem se na vrátnici a tam mi řekli. "To se na první pohled pozná, že jste Čech. Slováci jsou hrozní burani". Tehdy mi došlo, že vztahy Maďar - Slovák nebudou dobré.

0 0
možnosti

A vyrozprávajte ešte tú o Karkulke

0 0
možnosti

Áno aj v maličkom 22 000. mestečku sú vianočné trhy

https://dunstreda.sk/vianocne-trhy-v-znameni-adventu.

Bohužiaľ maďarská národnostná menšina na Slovensku každým rokom ubúda, už je len na úrovni 7,8%, a to časť rómskej národnosti sa hlási k maďarskej (najmä tí, ktorí obývajú južné oblasti Slovenska.

Počet ľudí hlásiacich sa k maďarskej národnosti za tridsať rokov klesol o 145-tisíc.

Dunajská streda je už posledné okresné mesto na Slovensku kde sú v nadpolovičnej väčšine maďarskí spoluobčania.

1 0
možnosti
Foto

A co jste tam teda viděl? To nám nenapíšete?

1 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,24
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.