Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Díky za připomenutí. Škoda úmrtí Michala Ambrože, to byl "Pan Někdo", mám rád i Petra Vášu. Zaznamenal jsem, že tito dva vystupovali s jinou kapelou, co se stalo nevím. Tato Hudba Praha je fajn, ale zdá se mi, že s Ambrožem to je o ligu výše.

1 0
možnosti
PL

Možná, kdyby se jednalo o neznámou kapelu, tak by se člověk rozhodoval jinak, ale já jsem na těch písničkách vyrůstal.

0 0
možnosti
Foto

Jee,tak to závidím, mám je moc ráda, i Jasnou Páku.

Měli jsme jít tenkrát do Ledáren Braník a komcert byl zrušen, zakrátko na to zemřel Michal Ambrož.

0 0
možnosti
PL

Někdo může říct, že bez Michala Ambrože to není ono, ale nám se líbilo.

0 0
možnosti
ZJ

.... Hudba Praha ! Karma za blog!

2 0
možnosti
Foto

Tenhle song z titulku nám na zábavách hrála ještě tehdy Jasná páka :) Ofc i jiné, dnes už možná "kultovní" :)

0 0
možnosti
PL

Také ještě pamatuji jasnou páku.

1 0
možnosti
Foto

Díky za blog, na žádný kapele jsem nestrávil tolik času jako na nich, ani náhodou.... Na vzpomínku na Michala Ambrože mám v plánu taky zajet...

1 0
možnosti
PL

Určitě zajděte na nějaký koncert. Pořád je to dobrá muzika.

1 0
možnosti
PK

Mám je rád. Jen si ovšem dovolím takový dovětek, který není myšlen ve zlém, ale nějak tak to cítím.

Hudba Praha bez Ambrože, je jako Queen bez Mercuryho.

2 0
možnosti
PL

Samozřejmě, že Michal Ambrož byl pan muzikant, ale já jsem si ty písničky užil v tom stávajícím složení kapely a líbilo se mi.

2 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,24
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.