Pavel Liprt

Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.

Pavel Liprt

Kouzlo nadcházejícího léta aneb oblečená nahota

„Kam to koukáš chlape jeden nezbedný. Ty bys ji snad očima vysvlékl?“ Věty, které občas slýchám a patrně v nadcházejícím létě opět od své ženušky uslyším, když se někdy ohlédnu za pěknou dámou.

13.6.2019 v 19:57 | Karma: 27,32 | Přečteno: 1152x | Diskuse| Společnost

Pavel Liprt

Koupím štěstí, nabídněte (štěstí pro Pavlínku)

Nejprve bude dobré, když ten nadpis upřesním, o koupi štěstí pro svou ženu již dlouho sním. Nabídněte prosím nějakou dobrou cenu, nejlépe na splátky, hotovost já neseženu.

18.4.2019 v 6:37 | Karma: 29,65 | Přečteno: 1051x | Diskuse| Poezie a próza

Pavel Liprt

Děkuji Ti

Snažím si hledět známého hesla a nefušovat básníkům do řemesla. Moje ženuška má však již ....let život ráda, a tak si dnešní den nějaký ten veršík žádá.

26.3.2019 v 6:36 | Karma: 32,59 | Přečteno: 1377x | Diskuse| Poezie a próza

Pavel Liprt

Já, moje žena a moje přítelkyně aneb zdravá trojka

Nedávno jsem své ženě oznámil, že jsem si našel přítelkyni. Údiv střídal zlost, jelikož netušila, že by něco takového mohlo nastat. Já jsem ji však přesvědčil, že to bude dobré a tak trávíme společně večery i celé víkendy.

15.12.2017 v 9:42 | Karma: 35,76 | Přečteno: 3530x | Diskuse| Společnost

Pavel Liprt

Sexuální harašení aneb konec mužů v Čechách, na Moravě i ve Slezsku

Bůh stvořit ženu. Její kouzlo ukryl do něžného ženství a k tomu přidal půvab, moudrost i důvtip. Eva neváhala a přiměla Adama, aby snědl ovoce ze stromu poznání, společně spáchali hřích a odešli z ráje, aby se vzájemně doplňovali.

15.11.2017 v 10:14 | Karma: 38,65 | Přečteno: 3765x | Diskuse| Společnost

Pavel Liprt

Den otců – aneb tati, mám Tě ráda nejenom dnes, ale po celý rok

Dnes je Den otců, svátek na počest tátů, taťků, tatínků i taťuldů, oslavující vztah otce k dítěti i celkovou roli muže - otce ve společnosti. V České republice, stejně jako v mnoha zemích se slaví třetí neděli v červnu.

18.6.2017 v 15:07 | Karma: 34,90 | Přečteno: 1925x | Diskuse| Společnost

Pavel Liprt

Bůh věděl, proč stvořil ženu

V Evangeliu podle Jana se praví, že na počátku bylo Slovo u Boha, ale já myslím, že na počátku všeho je a byla vždy ŽENA. Ale vlastně i to slovo, jelikož ženy většinou mluví často, obvykle jako první a někdy také dlouze.

18.4.2017 v 16:46 | Karma: 37,33 | Přečteno: 1715x | Diskuse| Společnost