Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ZnámR^ Jezdil jsem každý rok na jaře s kamarády do Dolního města.

0 0
možnosti
Foto

Tak pokračujeme - Pavel zas doplnění učiva;-D ... teda to je tak báječnýR^R^R^, já to neznám...já tam musím.... já děkuju... jako vždy potěšení...z textu, z fotek, z Haška i Hellera:-)krásný víkend

1 0
možnosti

Děkuji. A určitě se v Lipnici někdy zastav. Je to opravdu zajímavé místo.

0 0
možnosti
Foto

WOW! Tak to jsem ani netušila. Díky za info R^

1 0
možnosti

A na místě samém je to ještě více WOW, než v mém vyprávění.

1 0
možnosti
Foto

P25e21t43r 58O40m79e53l47k18a

22. 1. 2016 19:04

Skutečně úžasné.R^

1 0
možnosti

Je to skutečně úžasné místo, které se nedá dobře vyfotografovat, ani popsat.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS