Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc krásný výlet, smlsla jsem si R^:-)

0 0
možnosti

Děkuji za smlsnutí.

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné. V té směsici politických agitací na zdejším serveru, jsou takové blogy parádní.

Luhačovice jsou pro mě srdeční záležitostí. Občas si tam zajedu jen tak se projít a cucnout prameny. Můj oblíbený je dr. Šťastný. Ten mi moc chutná. Jinak nahoře nad Ottovkou je nový pramen Viola, z hlubinného vrtu. A Ottovka neteče. S jedním luhačovjákem jsem to probíral a podle něj jsou dvě možnosti. Město říká, že Ottovka je kontaminovaná. Asi kvůli tomu, že je to takové místo pro puberťáky, co tam chodí chlastat a močit. Ale taky je možnost, že vrt pramenu Viola narušil pramen Ottovky. Kde je pravda nevím. No ale pokud někdy budete pít Violu, tak si nejdříve přečtěte povídání o složení té vody. Já se toho napil fakt hodně, protože na chuť je to dobrý a měl jsem žízeň. Až poté jsem si přečetl.... Silně projímavé účinky. ;-D Doporučuje se jen deci denně, spíše méně. Já vypil tak aspoň půl litru. Při zpáteční cestě jsem byl v Luhačovicích na nádraží, pak ve vlaku, pak při přestupu v Hradišti na nádraží, pak na nádraží ve Veselí a ještě potom doma. :-)

0 0
možnosti

Děkuji za přečtení i zajímavý komentář. Já jsem těm pramenům nějak na chuť nepřišel. Samozřejmě jsem je ochutnal, ale asi jsem zvyklý na ty karlovarské. O Viole vím i o Křížové cestě.

0 0
možnosti

Dekuji za pripominku jednoho mista meho detstvi. Take pohled na Spolecensky dum mi pripomina moji svatebni hostinu. Noc po hostine stravena take v Luhacovicich ma svoje kouzlo. Ani nevim kolikrat se svymi kamarady jsme podnikly cestu na kole na jeji prehradu (Zlin - Luhacovice)

0 0
možnosti

A nevíte náhodou od kdy je tam ta pekárna s nočním provozem?

0 0
možnosti
Foto

Pavle moc hezký, ale kde máš lidi? Takové mrazivé prázdno, ale hezky zachycenéR^

0 0
možnosti

Většinou jsem fotil po ránu, lidi ještě spinkali.

1 0
možnosti
Foto

Pěkný;-)R^Když jsem byla poprvé v Luhačovicích, vyfotila jsem tři fotky a došly mně baterky, takže pech a z focení nebylo nic.

0 0
možnosti

Na rozdíl od fotografií určitě zůstaly krásné vzpomínky v hlavě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,69
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.