Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Ten nadpis je velmi zavadejici - cesky stale cesky . . . .Nebylo to kdysi nemecke, stale nemecke mesto ??

0 0
možnosti
PL

Němčinu jsem tam za tři dni neslyšel.

0 0
možnosti
Foto

VR^R^ Krásné místo, fotky i celý blog. Díky, Pavle

0 0
možnosti
JK

J10a54n 70K94o70z60á95k

26. 12. 2019 21:01

V Krumlově jsem se narodil a bydlel do roku 1969, potom jsem šel do Prahy. Mám tam spolužáky a kamarády, už nikdo nebydlí v centru, ale na periferii. Z centra se stal skanzen bez života pro turisty a z domů, kde bydleli lidé penzióny, hotely a restaurace. Dnes jsem byl na procházce s manželkou v centru Prahy a bylo to to samé. Jenom jsem jí ukazoval, kde bydleli mí známí a prodírali jsme se davy turistů. Jediné co velice oceňuji je, že jsou ty domy krasně opravené, za komunistů to byla hrůza.

3 0
možnosti
JM

Tady je štěstí, že na ty domy komáři moc nesahali. Ty změny, které by tam udělali, by mohly být nevratné.

0 0
možnosti
JT

J80i62r25i 61T75i66c58h50y

26. 12. 2019 17:48

Diky za upominku. Byl jsem tam kdysi v praveku, kdyz jsme sjizdeli na kanoich reku. Navstivil jsem kaister, bohuzel si z toho nic nepamatuji.

0 0
možnosti
PL

Já jsem také byl před mnoha a mnoha lety a proto jsem se chtěl podívat, jak se město změnilo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 487
  • Celková karma 15,74
  • Průměrná čtenost 1870x
Životní motto: Cestuji do dalekých i blízkých míst jako do pohádky, ale za nějaký čas se vždy rád vracím domů zpátky. Vydávám se hledat zajímavá místa tam i sem, nebloudím, stačí jít rovnou za nosem.