Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezký blog - textem i úžasnými fotkami. DíkR^

3 0
možnosti

můj příběh je taky zajímavý, odehrál se v době okupace. Po normální cestě turistické jsem vylezl na Bezděz, šlo se z Doks ale spalo se u Mácháče.

A zpátky jsem si proč bych měl jít obloukem vezmu to zkratkou rovně. Pravda místní vesničani na mně koukali, kam si to štráduji, ale neříkali nic. asi po 3 km jsem zjistil, že okolí cesty se prudce změnilo, takový divný, zpustlý les, nechtělo se mi už vracet.

Ten kopeček jsem míjel, ale pořád to bylo divné. Na takové planině jsem našel stopy tanků, tož se začalo hledat jak z toho ven. Orientovalo se podle slunce, no a pak v dáli jsem uviděl jakousi postavu, podotýkám jinak bylo příšerné vedro, když přišla blíž.zjistilo se, že sovětský voják, pot z něj lil, stejně ze mně na zádech měl samopal. A začal jsem si říkat, že to není dobré, došlo mi že se pohybuji ve vojenském prostoru. No dopadlo to dobře voják mi jen pokynul a já uhaněl ven z prostoru.

Ale pravda je takové, vůbec jsem nevěděl, že jsem do něj vlezl z té strany to nebylo označené

0 0
možnosti

Zajímavý zážitek, který dopadl naštěstí dobře.

1 0
možnosti

V Mimoni jsem pobyval na prazdninach v roce 1954 a 1955. Ralsko jsem videl z okna, ale byla to tehdy zakazana oblast, coby cvicne vojenske uzemi letcu. Mam dojem, ze nekdy v tech letech to do boku kopce napalila vojenska stihacka. Vojenske tryskace tam litaly ve vzduchu porad. Pisete ze Ralsko bylo nepristupne po zabrani armadou SSSR, znamena to tedy, ze do roku 1968 bylo dostupne? A v tom pripade, kdy oblast cs. armada uvolnila pro pristup civilistum, kdyz to bylo alespon v prvni polovine 50-tych let zakazane uzemi?

1 0
možnosti

Děkuji za zajímavé doplnění. Já jsem se jenom okrajově zmínil o historii. Že v těch místech byl sovětský vojenský prostor pamatuji. Dobu před tím ne. Určitě by bylo zajímavé si zjistit nějaké další informace. Někde jsem četl, že tam byla také rozhledna.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS